piątek, 18 stycznia 2013

Sklep RIO


Nie będę pokazywać kolekcji ze sklepu RIO, ponieważ podejrzewam, że wszyscy już to widzieli. Ale nie mogłam się powstrzymać, żeby nie skomentować reklamy tego sklepu. Jest ona okropna ! Tło jeszcze mi tak bardzo nie przeszkadza. Najgorsza jest trzecia lalka, ten różowy uśmiech przy takiej karnacji wygląda plastikowo. Do tego to ubranie, koszmar. Druga lalka jakby jej się dobrze przyjrzeć też ładna nie jest. Ma bardzo dziwne usta, które psują całą doll.  Według mnie ta reklama jest brzydka. A wy jak uważacie ? :)




1 komentarz:

  1. Zgadzam się w zupełności.

    Zapraszam do mnie: stardoll-by-selenaolciax.blogspot.com
    + blog o mnie w realu: itsmylifebyola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń