Nie będę pokazywać kolekcji ze sklepu RIO, ponieważ podejrzewam, że
wszyscy już to widzieli. Ale nie mogłam się powstrzymać, żeby nie
skomentować reklamy tego sklepu. Jest ona okropna ! Tło jeszcze mi tak
bardzo nie przeszkadza. Najgorsza jest trzecia lalka, ten różowy uśmiech
przy takiej karnacji wygląda plastikowo. Do tego to ubranie, koszmar.
Druga lalka jakby jej się dobrze przyjrzeć też ładna nie jest. Ma bardzo
dziwne usta, które psują całą doll. Według mnie ta reklama jest
brzydka. A wy jak uważacie ? :)